Търсене

петък, 5 октомври 2012 г.

Иванчо и неговите двойки :Д НЕнормален виц

 Иванчо се прибира вкъщи след училище. Баща му го пита:
 - Абе, идиот с идиот, кажи как върви училището ?
- Ами тате, то ...
-Кажи бе!!!
- Миии.. Имам седем двойки за годината..
- Колко?!?
- Седем..


Бащата адски сърдит..
-И по какво ти е първата двойка ?
- Ами по френски..
-Абе, тъпанар с тъпанар - защо имап двойка по френски  ?
-Ми, тате, учителката каза да напишем четири изречения и да си направим извод .
    И аз пиша :
1. Госпожата по френски ходи с господина по български език .
2. Госпожата по френски ходи с господина  по математика.
3. Госпожата по френски  ходи с господина по Информатика.
4. Госпожата по френски ходи с господина по физическо.

Бащата казал :
-Сине, тя е курва.!
- Ами и аз такъв извод си направих и тя ми написа двойка.
-Айде, прощавам ти за тази двойка . По какво е следващата?
- Амии по математика..
- Щоо имаш двойка по математика, бе !?
Тате, оная вика : Колко е 5 по 6 ? и аз викам 30.. Ами колко е 6 по 5 ?
Бащата казал :
- Сине, тя си прави ташаци с тебе !
- И аз така и казах и тя ми написа двойка.
- И тук си бил прав, прощавам ти. По какво е следващата?
- По география.
- Как така бе?
- Тате, ти  знаеш ли къде се намира Африка бе ?
- Еба ли я?
-  Ами и аз така и казах и тя ми написа двойка.
-ДОбре- прощавам ти. По какво е следващата ?
- По биология.
- Идиот !!! Как така успя бе ?

- Тате даскалицата ни наредила в две редици- едната момичета , а другата момчета.
Момичетата трябва да кажат женски екземпляр , а момчетата мъжки. И една тъпанарка срещу мене вика : Муха  и аз викам  Мухоебец и даскалката ми написа двойка..
- Добре. сине, добре. Запазвам хладнокръвие . Казвай за следващата 

- По ЗИП-а по география. Оная вика : Благоевград, град ли е? и аз викам - Не, село е !
Е как ще е село, като завършва на  -град ? . Ами госпожо, Козлодуй завършва на -уй ама не е Уй нали? и тя ми написа двойка.
- Както и да е сине. Нататък !?

- По физическо. Тати оня вика : Дигнете си единия крак, дигнете си другия крак....
- Ееее ,господине аз на какво да се крепя? и той ми написа двойка.
- А последната???
- По музика.

Бащата :
- И по музика ли бе ДЕБИЛ !!!
Иванчо сърдит :
   - Тате след шест двойки как се пее бе... ?



За повече инфо на Фейсбук: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000142743556
или на e-mail : milenno@abv.bg














1 коментар:

Анонимен каза...

nepovtorim vic !!!