Търсене

петък, 5 октомври 2012 г.

Пияни студенти- Прецакване

 
   Двама студенти се напили безпаметно и на сутринта, като се събудили единият решил да  избъзика другия и му казал :
- Един на нула за мене...

- Защо?

- Ами снощи така се бях напил, че съм те опънал погражка...

На другият му станало много гадно, но какво да направи-станалото станало и си замълчал. След известно време ситуацията се повтаря и на сутринта..

- Един на Един -

- Какво един на един бе !?

- Ми сега и аз те опънах през нощта.

- Ти луд ли си бе ?!? Аз майтап си правех тогава..

Онзи се замислил малко и казал : Един на нула тогава... xhauyhuy 





 За повече инфо на e-mail : milenno@abv.bg

3 коментара:

Анонимен каза...

xoxo,,, varna my go tapkano :D

Анонимен каза...

Piqnkiii ;dd

Анонимен каза...

Бахти филма.. :DDd